niedziela, 12 października 2014

Trendy na jesień/zima 2014

Dziś zajmiemy się tym, co modne w tym sezonie. I żebyśmy się źle nie zrozumiały, nie wszystko z tego jest hmm ładne.. no cóż, Ci projektanci... :p Dlatego wybrałam dla Was kilka look'ów, które przykuły moje oko. Kochane, mam nadzieje, że każda z Was znajdzie coś dla siebie.


Dziewczyno, jeśli kochasz extra długie i super gęste rzęsy to właśnie nastał Twój czas!!! Jupi! :D Gucci i Versace lansowali ten trend na swoich wybiegach. Projektanci i ich make-up artists postawili na rzęsy, które przypominają te malowane lalkom. Nie bój się, że "przedobrzysz". Minimalny makijaż plus rzęsy- to jest TO! Wiec na co czekasz?? Lec do sklepu i łap opakowanie sztucznych rzęs!
                                                       fot. vogue.co.uk

                                                                   fot. harpersbazaar.com

Jeżeli lubicie zaszaleć na powiece to też macie swoje 5 minut. Kolor był obecny na wielu wybiegach więc nie bójmy się wypróbować nowych odcieni. Idąc za Diorem czy Chanel rozweselmy te pochmurne, depresyjne, jesienne dni i tchnijmy w nie trochę życia :)

                                                         fot. vogue.co.uk
                                                         fot. harpersbazaar.com
OK, nadeszła pora na kolory metaliczne: brąz, złot, srebro. Nie ważne gdzie: powieka, usta, paznokcie. I tu zaczyna się zabawa. Możemy kombinować na każdy sposób. Dla odważnych kobietek o fajnych, pełnych ustach polecam spróbować matową szminkę i wklepać w nią metaliczny cień do powiek. Efekt piorunujący. A jeżeli, moja droga, bozia dała Ci węższe usteczka, tak jak mi, proponuje podkreślić takim kolorem oko. Fajny motyw na paznokcie to malowanie tzw. półksiężyca. Do tego super sprawdzą się właśnie metaliczne kolory. Spróbuj sama:)
 
                                                                       fot. vogue.co.uk


                                                                   fot.  harpersbazaar.com

                                                                      fot. glamour.com


Kochane!

Wrzuciłam Wam garść inspiracji. Mam nadzieje, że skorzystacie z nich i wyczarujecie coś fajnego. Rutyna zabija zabawę więc nie bójmy się na odważniejszy krok. :)

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz