środa, 22 października 2014

Halloween make up #1 "Arabskie noce"

Halloween zbliża się wielkimi krokami. Jeżeli głowicie się w co się wcielić przygotowałam dla was kilka pomysłów. Dziś zrobimy makijaż inspirowany tajemniczą i egzotyczną atmosfera niczym z Baśni Tysiąca i Jednej Nocy.

Zacznijmy więc zabawę!    

 


 Zacznijmy od tego co nam będzie potrzebne:
  • primer do oczu
  • paleta w której znajdziemy kolor: brązowy, złoty i czarny
  • czarny eyeliner i tusz
  •  ewentualnie sztuczne rzęsy
 Przygotowujemy oko nakładając primer, który utrzyma nam cienie podczas nocnego szaleństwa. W załamaniu powieki budujemy ciemny brązowy kolor przy pomocy pędzelka blendującego.

 Następnie nakładamy czarny cień również w załamaniu powieki. Staramy się wyciągnąć cień jak najdalej w zewnętrzny kąt powieki by rozciągnąć oko. Jednak robimy to ostrożnie, gdyż nie chcemy przeistoczyć się w pirata z czarnym okiem a w arabska księżniczke powiedzmy Jasmine, dlatego zostawiamy środek oka nie tknięty czarnym cieniem.

  Ok, żeby dodać głębi i połysku użyłam błyszczącego cienia w kolorze oliwkowym firmy Inglot i rozprowadziłam go po całej powiece. I wyszło mi coś takiego:


Następnie, by dodać efekt trójwymiaru, środek oprószyłam złotym cieniem. No bo co to za księżniczka bez złota?? halouuu
Tym samym błyszczącym oliwkowym kolorem obrysowujemy dolną powiekę.
Teraz pora na prawdziwe wyzwanie!! EYELINER! Samo to słowo napawa strachem... czyli pozostajemy w tematyce halloween. ;p Obrysowujemy grubą warstwą eyelinera oko wyciągając go poza wewnętrzny kącik oka. Ogonek natomiast robimy dłuższy niż zwykle i lekko zakręcony ku górze. Cały ten zabieg spowoduje, że nasze oczy będą wyglądać bardziej "egzotycznie". Dolną linie oka też obrysowujemy, a następnie rozcieramy, żeby nadać jej wygląd smoky. Wypełniamy także linie wodną czarną kredka. Na koniec tuszujemy rzęsy.



 

Dziewczęta, mam nadzieję, że mój pierwszy halloweenowy make up Wam się spodobał. Halloween to taka noc, gdzie możemy bez żadnych oporów zaszaleć z makijażem. Więc dziewczyno pędzel w rękę i maluj to oko!! I nie bój się, że za dużo, tej nocy inne rzeczy będą napawać Ciebie strachem! Wierzycie w duchy? :)

 XOXO

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz