wtorek, 17 marca 2015

Ciemno-zielone smoky eye z paletą Lorac PRO2

Moje drogie, 

od momentu gdy dostałam paletę Lorac PRO2 moje oczy kusił cień o nazwie Jade. Jest to ciemno-zielony, wojskowy kolor. Nie jest to produkt, który użyłabym na co dzień. Raczej wieczorowy kolor podkreślający zielone bądź ciemne oczy. W związku z czym przekładałam zabawę z tym cieniem, ale teraz, gdy go użyłam żałuje, że tyle zwlekałam bo jest NIEZIEMSKI!! 

Jak zwykle stosując ciemne kolory najpierw robię oczy a później twarz. Takie zabezpieczenie przed obsypaniem się na podkład.
Oczywiście na pierwszy rzut idzie primer pod cienie. Następnie nałożyłam na całą ruchomą powiekę do jej załamania piękną Jade (na mokro przy użyciu Mac Fix+).

Jade wyblendowalam przy pomocy brokatowego brązu o nazwie Cocoa.
 Kolejny krok to kreska.
W tym momencie porzuciłam oczy i zrobiłam makijaż twarzy: fluid, korektor, puder, bronzer i róż. Gdy to mam załatwione wracam do oczu i zajmuje się dolną powieką. Wypełniam linię wodną czarną kredką i rozcieram ją cieniem Cocoa. Łuk brwiowy i wewnętrzny kącik podkreśliłam jasnym błyszczącym cieniem. Pozostało mi wytuszować rzęsy i zrobić tightlining.
Na koniec musnelam usta cielista pomadka i tadaaaaam makeup skonczony :)

Dziewczyny, uwielbiam taki smoky eye, gdzie na powiekę ruchomą nakładam jeden cień a drugim go rozcieram na załamaniu. Wystarczy tylko coś jasnego w kącik i makeup gotowy. Szybko, łatwo, a efekt piorunujący :) Tą samą technikę zastosowałam w makijażu inspirowanym JLo. Gorąco polecam.

XOXO

4 komentarze:

  1. Wg mnie ten makjaz pomniejsza oczy, ale ja specjalistka nie jestem :P ogolnie ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna kreska na linii wodnej zawsze zmniejsza oko, tak jak jasna powiększa. Trik polega na tym, jak wyprofilować powiekę, żeby nie zamknąć jeszcze bardziej oka. Ale kuuurde trzeba bawić się z cieniami, próbować różnych kolorów i technik bo na mnie może zmniejszać oko ale na innej dziewczynie może wyglądać idealnie i po to to wszystko jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, ja sie zgadzam :) ja tez dopiero poczatkujaca jestem, wiec sama bym pewnie lepiej nie zrobila :P ale fajnie, ze sie uczysz i rozwijasz :)

      Usuń
  3. Piękny odcień, bardzo podoabją mi się cienie w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń