wtorek, 10 lutego 2015

Makijaż walentynkowy w kolorze Rose Gold

Witam Was dziewczyny,

dziś przygotujemy się do wspaniałego święta zakochanych. W tym dniu szczególnie nam zależy na tym, aby wyglądać pięknie, romantycznie, nieziemsko. Dlatego ja postawiłam na odcienie złota, a mianowicie różowego złota, bo co jest bardziej "dziewczyńskie" niż róż :)  

 

Zaczynamy standardowo od przygotowania powieki czyli nakładamy primer.

Na zbity pędzelek z krótkim włosiem nałożyłam złoty cień i spryskałam go MAC Fix+ żeby był bardziej metaliczny (ten sam efekt osiągniesz stosując inny sprej fiksujący bądź krople do oczu, woda nie zdaje egzaminu)
By nadać powiece odcień różowego złota po prostu nałożyłam na nią różowy połyskujący cień na mokro czyli spryskałam go również Fix+.

W załamanie powieki wbudowałam matowy, pudrowy róż by nadać jej trójwymiarowości bo chyba żadna z nas nie chce mieć płaskiego spojrzenia bez wyrazu :) W tym przypadku pomocny byl pędzelek blendujący.

Różnica jest wyraźna więc pamiętajmy o tym małym ale jak ważnym kroku :)
Na sam koniec wymalowałam sobie kreseczki bo uważam, że to dodaje wyrazistości i takiej elegancji spojrzeniu. Łuk brwiowy podkreśliłam matowym białym cieniem a dolną powiekę tym samym bladym różem, którego użyłam w załamaniu. Pozostało tylko wytuszować rzęsy...kilka razy :) A, że to taki specjalny dzień to postanowiłam iść na całość i zaszaleć ze sztucznymi rzęsami. (Są boskie!!)
Po zrobieniu oczu nałożyłam standardowo: fluid, korektor, strefę T zmatowiłam pudrem a policzki ociepliłam bronzerem by na koniec nadać im delikatny, mieniący się kolor (oczywiście) różu.



Dziewczyny, 

i co myślicie o tym super łatwym makijażu? Wydaje się być idealnym na Walentynki :) Jest romantyczny a przy tym bardzo glamour.

Jeżeli  podoba Wam się moja praca to licze na polubienia mojego fanpage'a na Facebook'u: facebook.com/flawless.by.kasia

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz